El servei de Bicing va iniciar, dimecres 22 de novembre, la represa progressiva de la seva activitat. Seguim treballant per resoldre les incidències operatives registrades a la flota de bicicletes derivades de l’aturada per la convocatòria de vaga.
Mentre es porten a terme aquestes feines, es continua recomanant a totes les persones usuàries que planifiquin els seus trajectes consultant per avançat la disponibilitat de bicicletes en origen i ancoratges en destí a l’app SMOU.
Temporalment, també es recomana prioritzar l’ús de la targeta del Bicing o el sistema NFC dels terminals Android per retirar les bicicletes.
Servei al Client
Per a qualsevol incidència relacionada amb les bicicletes o els ancoratges, les persones usuàries poden continuar contactant amb el Servei al Client de Bicing a través de l’apartat ‘Informació i Ajuda’ de l’app SMOU. Per altres temes, poden contactar-hi a través del telèfon 937 078 900.
Disculpes per les molèsties i moltes gràcies per la comprensió i col·laboració.
Actualizat 29/11/2023 a les 9:00 h.